logo
  • vtem skitter

    GALA TINERETULUI SIBIAN - 2019

    Direcția Județeană pentru Sport și Tineret Sibiu&nbs bsp ptă marți, 03 decembrie, de la ora 17, la Teatrul pentru Copii și Tineret GONG din Sibiu la o…

Oferta  2024

 

Direcția Județeana pentru Sport și Tineret, cu sediul în localitatea Sibiu, str. Dorului, nr. 20, corp B, ap. 16, judeţul Sibiu, organizează pentru postul de inspector achizitii publice asistent in cadrul compartimentului de achizitii publice – investitii – patrimoniu – administartiv din cadrul DJST Sibiu, in perioada 28.09.2020 – 31.10.2020, examen de promovare in grad profesional imediat superior celui detinut pentru functionarii publici de executie care indeplinesc conditiile legale, in conformitate cu prevederile H.G. 611/2008 pentru aprobarea normelor privind organizarea si dezvoltarea carierei functionarilor publici, cu modificarile si completarile ulterioare, precum si in conformitate cu Ordonanta de Urgenta nr. 57/2019

  1. 1.DESFASURAREA EXAMENULUI:

Dosarele de inscriere la axamen se depun de catre candidati in termen de 20 de zile de la data afisarii Anuntului privind organizarea examenului de promovare in grad profesional, respectiv

Examenul consta in 3 etape:

- Selectia dosarelor va avea loc in data de 23.10.2020

- Proba scrisă în data de 28.10.2020, ora 12,

- Proba interviu în data de 29.10.2020, ora 12,

           Proba scrisa si interviul se puncteaza cu maxim 100 de punte fiecare. Punctajul minim pentru promovarea fiecarei probe este de 50 de punte. Punctajul final necesar pentru promovarea exemenului este de minim 100 de punte si se calculeaza prin insumarea punctajelor obtinute la proba scrisa si interviu.

Rezultatul final al exemenului de promovare in grad profesional se comunica candidatului prin afisarea la sediul institutiei, in termen de mazim 3 zile lucratoare de la sustinerea interviului.

 

  1. 2.CONDITII DE PARTICIPARE SI ACTE NECESARE:

         In vederea participarii la examenul e promovare in grad profesional imediat superior celui detinut, functionarul public trebuie sa indeplineasca cumulativ urmatoarele conditii:

  1. a)sa aiva cel putin 3 ani vechime in gradul profesional al functiei publice din care promoveaza
  2. b)sa fi obtinul cel putin calificativul „ bine „ la evaluarea anuala a performantelor individuale in ultimii 2 ani calendaristici
  3. c)sa nu aiba in cazierul administartiv o sanctiune disciplinara neradiata in conditiile legii

       Dosarul de inscriere la examen conform art. 618 alin. (22) din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 57/2019, cu modificările şi completările ulterioare, va conţine în mod obligatoriu:

   a) copie de pe carnetul de muncă sau adeverinţa eliberată de compartimentul de resurse umane în vederea atestării vechimii în gradul profesional din care se promovează;

   b) copii de pe rapoartele de evaluare a performanţelor profesionale individuale din ultimii 2 ani de activitate;

   c) adeverinţa eliberată de compartimentul de resurse umane în vederea atestării situaţiei disciplinare a funcţionarului public, în care se menţionează expres dacă acestuia i-a fost aplicată o sancţiune disciplinară, care să nu fi fost radiată;

   d) dovada obţinerii numărului minim de credite prin participarea la programe de formare, de perfecţionare, seminare, conferinţe, schimburi de experienţă sau vizite de studiu, în condiţiile legii, sau a urmării unei forme de perfecţionare profesională cu durata de minimum 30 de ore în ultimii 3 ani de activitate;

   e) formularul de înscriere prevăzut în anexa nr. 3.

Dosarele de insciere la examen se vor depune la secretarialul comisiei de examinare.

      

Bibliografia pentru postul de consilier achizitii publice asistent din cadrul compartimentului achizitii publice – investitii – patrimoniu – administrative:

 

1. Ordonanta de urgenta nr. 57/2019 privind Codul Administrativ;

2. Legea. nr.98/2016 privind atribuirea contractelor de achiziţie publică.

3. H.G. nr. 395/2016 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractului de achiziţie publică/acordului-cadru din Legea nr. 98/2016 privind achiziţiile publice

4. Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr.30/2006 privind funcţia de verificare a aspectelor procedurale aferente procesului de atribuire a contractelor de achiziţie publică, cu modificările şi completările ulterioare;

5. Hotărârea de Guvern nr. 921/2011 pentru aprobarea normelor de aplicare a Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 30/2006 privind funcţia de verificare a aspectelor procedurale aferente procesului de atribuire a contractelor de achiziţie publică, cu modificările şi completările ulterioare;

6. LEGE Nr. 101/2016   privind remediile şi căile de atac în materie de atribuire a contractelor de achiziţie publică, a contractelor sectoriale şi a contractelor de concesiune de lucrări şi concesiune de servicii, precum şi pentru organizarea şi funcţionarea Consiliului Naţional de Soluţionare a Contestaţiilor

7. Ordinul ANRMAP nr.509/2011 privind formularea criteriilor de calificare și selecție;

8. Ordin nr.543/2366/1446/1489/1441/879/2013- pentru aprobarea Ghidului privind principalele riscuri identificate in domeniul achizitiilor publice si recomandarile Comisiei Europene ce trebuie urmate de autoritatile de management si organismele intermediare in procesul de verificare a procedurilor de achizitii publice – M.O. 481/1.08.2013.

9. Ordinul Ministrului Finanţelor Publice nr. 1792/2002, pentru aprobarea Normelor metodologice privind angajarea, lichidarea, ordonanţarea şi plata cheltuielilor instituţiilor publice, precum şi organizarea, evidenţa şi raportarea angajamentelor bugetare şi legale, cu modificările şi completările ulterioare.

10. REGULAMENTUL DE PUNERE ÎN APLICARE (UE) 2016/7 AL COMISIEI din 5 ianuarie 2016 de stabilire a formularului standard pentru documentul european de achiziție unic.

11. Ghidul privind ,,Strategia de contractare”-ANAP-www.ANAP.ro

12. Notificare ANRMAP- privind utilizareaDUAE în procedurile de atribuire a contractelor de achiziţie publică-www.ANAP.ro

13. Ordin nr. 281/2016 din 22 iunie 2016 privind stabilirea formularelor standard ale Programului anual al achiziţiilor publice şi Programului anual al achiziţiilor sectoriale

14. Instrucţiunea nr. 1/2017 emisă în aplicarea prevederilor art. 179 lit. g) şi art. 187 alin. (8) lit. a) din Legea nr. 98/2016 privind achiziţiile publice, respectiv a art. 192 lit. g) şi a art. 209 alin. (8) din Legea nr. 99/2016 privind achiziţiile sectoriale;

15. Instrucţiune Nr. 2/2017 din 19 aprilie 2017 emisă în aplicarea prevederilor art. 178 şi art. 179 lit. a) şi b) din Legea nr. 98/2016 privind achiziţiile publice, cu completările ulterioare, respectiv a prevederilor art. 191 şi art. 192 lit. a) şi b) din Legea nr. 99/2016 privind achiziţiile sectoriale;

16. Instrucţiune Nr. 3/2017 din 8 august 2017 privind modificările contractului de achiziţie publică/contractului de achiziţie sectorială/acordului-cadru şi încadrarea acestor modificări ca fiind substanţiale sau nesubstanţiale;

17. Ordonanţă de Urgenţă nr. 107/2017 pentru modificarea şi completarea unor acte normative cu impact în domeniul achiziţiilor publice;

18. Constituţia României, republicată și completată prin Legea de revizuire a Constituţiei României nr. 429/2003, republicată de Consiliul Legislativ.